Czym jest audyt marketingowy?

Analiza Twoich dotychczasowych działań marketingowych na różnych platformach czyli jak prezentuje się Twoja firma w internecie.

Analizie poddawane są: Strona internetowa, Wizytówka Google, Instagram, Facebook i/lub LinkedIn. Facebook Ads/Google Ads są przeprowadzane dodatkowo w zależności od potrzeb.

Zyskujesz gotowe rozwiązania dla Twoich problemów marketingowych. Przestaniesz przepalać budżet i zwiększysz samodzielnie efektywność firmy.

W pliku PDF dostajesz pakiet rekomendacji i porad: jakie powinno się wdrożyć rozwiązania, narzędzia, zmiany, żeby móc pozbyć się dotychczasowych błędów.

Na koniec umawiamy się na 30 minutowe spotkanie w celu wspólnego omówienia audytu i ewentualnych dalszych działań.

PRZESTAŃ PRZEPALAĆ SWÓJ BUDŻET!

Zainwestuj w audyt, napraw błędy i bądź o krok do przodu od konkurencji!

Jakie kanały wchodzą w audyt?

4 standardowo, każdy kolejny wymaga indywidualnej wyceny.

Czy te problemy są Ci znane?

  • Brak spójności contentowej
  • Niewystarczające wyniki sprzedażowe/osiągowe
  • Brak jasnych celów marketingowych
  • Niewykorzystany potencjał marki
  • Problem z przełożeniem pomysłów na realizację
  • Nieodpowiednia analiza strategii marketingowej

Audyt to coś dla Ciebie!